FAQ - nejčastější dotazy

Proč je dodání na dobíru možné pouze ze skladu CIKO?
Nabízíme i možnost odběru zboží od našich obchodních partnerů v regionech, nicméně odběr na dobírku je kvůli evidenci tržeb možný pouze z našeho hlavního skladu v Předměřicích nad Jizerou.

Je vhodné kupovat komín na internetu?
Vždy doporučujeme konzultovat výběr komínového systému s odborníkem z oboru. Pokud však již víte, jaký komín potřebujete, tak je eshop jedním z mnoha způsobů jak si komín pořídit. Jednoduše objednáte, nemusíte nikam jezdit a komín Vám můžeme přivézt až na stavbu.

Mohu si objednat konkrétní výšku komína nebo jinou nadstřešní část?
Eshop www.dobrekominy.cz nabízí předdefinované sestavy, které nemohou pokrýt všechny možné varianty řešení. Pokud máte konkrétní představu, kontaktujte nás, rádi Vás zašleme konkrétní nabídku. Nebo si sami nadefinujte komínovou sestavu v našem kalkulačním programu, odkud nám můžete poslat poptávku a my Vám rádi připravíme nabídku (včetně návrhu partnerské prodejny a možné slevy). Sestavy z kalkulačního programu však není možné objednávat přes eshop.

Proč stojí dopravné stejně na různá místa dodání?
Dodávky všech objednávek z eshopu zajišťujeme ze skladu v Předměřicích nad Jizerou. Dopravné je závislé na hmotnosti a velikosti zásilky, ale po celé republice jednotné. Je tedy jedno, zda zboží doručíme k Vám domů, nebo někam jinam. Existuje i možnost osobního odběru zboží ze skladu v Předměřicích nad Jizerou bez poplatku za přepravné, tato varianta však není v pravidlech eshopu zahrnuta. Pokud budete o osobní odběru uvažovat, kontaktujte kancelář CIKO, je to jen otázka dohody.

Proč je dodání na dobírku možné pouze z pobočky CIKO?
Protože naši logističtí partneři i přes veškeré sliby nedokáží realizovat dobírku na účet třetí osoby. Což je vzhledem k EET problematická záležitost a nezbývá nám jiná volba, než toto omezení akceptovat. Ale věříme, že pouze dočasně a v dohledné době dokážeme realizovat dobírky přes naše partnesrké prodejny. Děkujeme za pochopení.

Co budu dělat s naúčtovanými paletami?
Většinu zboží expedujeme na vratných paletách. V případě, že Vám bude zboží na paletách dodáno, můžete je vrátit. Prodejní cena palet je 266,- Kč vč. DPH, výkupní cena je stanovena na 206,- Kč vč. DPH (do jednoho roku od dodání).

Jak je kalkulováno přepravné?
Výše přepravného se stanovuje podle hmotnosti zásilky a charakturu zboží. Bližší informace naleznete na stránce Doprava a platba. Účtované sazby jsou jednotné pro celou ČR, naše reálné přepravní náklady jsou přitom ve většině případů vyšší. Pokud se Vám i přesto budou zdát přepravní náklady moc vysoké, kontaktujte přímo naší kancelář, zkusíme najít pro Vás nejvýhodnější variantu!

Jak je doručováno objednané zboží?
Zboží zasíláme přepravní službou DSV, která zásilky rozváží v pracovních dnech od 8:00 do 17:00 hod. Hodinu dodání nemůžeme ovlivnit, řidiči mají své trasy naplánované, někteří jsou i hlídaní GPS zařízením - zásilky doručují systematicky, dle vytížení. Informace o zásilce Vám zašleme na e-mail v den odesílání zásilky. V tomto emailu budete mít veškeré podrobnosti o Vaší zásilce včetně odkazu na internetové stránky přepravce, kde můžete cestu balíku sledovat. Pokud si zvolíte možnost vyzvednutí zboží na pobočce, bude Vás pobočka informovat o doručení zboží a možnosti jeho vyzvednutí zboží (při vyzvednutí na pobočce v Předměřicích nad Jizerou přepravné neúčtujeme).

Kdy dostanu fakturu za zboží?
Fakturu (daňový doklad) obdržíte od vybrané pobočky. Termín předání nebo zaslání faktury je závislý na způsobu doručení a platby, nejpozději jsou faktury zasílány po zaúčtování dobírky. Při dobírce Vám dopravce musí dát doklad o zaplacení.

Zásilka měla dnes přijít, ale nedorazila, co mám dělat?
Nejlepší způsob je kontaktovat přímo přepravní společnost DSV. V emailu o odeslání zásilky máte potřebné kontakty.

Zavolá mi řidič v den dodání?
Řidiči mají instrukce, že mají hodinu dopředu volat a domluvit si se zákazníkem čas předání zásilky. Bohužel to nemůžeme za všechny řidiče 100% garantovat, záleží na každém řidiči jak se zachová. Někteří své zákazníky obvolávají, někteří mají přístup laxnější. Nejlepší způsob je kontaktovat přímo infolinku přepravní společnost. Na infolince Vám sdělí bližší informace (tel. číslo na řidiče většinou neposkytují).

Nenašli jste odpověď na svoji otázku? Kontaktujte nás na tel.: 739 433 808 (Po-Pá: 7-16hod) nebo na emailu: eshop@ciko-kominy.cz. Rádi Vám odpovíme.